Naše služby
Poskytujeme služby v oblasti vývoje, |
TECHNOLOGIE
Při své práci sledujeme a využíváme |
Oblast ITSM konzultací je zaměřena na procesní řízení, které představuje příležitost pro průběžné zlepšování organizace a současně podporu zavádění změn, pro organizaci nezbytných. Jednotlivé části se vzájemně doplňují tak, aby byla poskytnuta dostatečně objektivní zhodnocení stávajícího stavu sledovaných oblastí, tvorba doporučení budoucího rozvoje s ohledem na zjištěný stav a podpora implementace jednotlivých změn systému řízení.
Podoba každé ICT služby vychází ze strategie (Service Strategy), která definuje důvody její existence, v dalším kroku služba prochází tvorbou návrhu (Service Design), ten je realizován a služba je nasazena do provozního prostředí (Service Transition) a na rutinní bázi provozována (Service Operation). Ve všech fázích výše uvedeného životního cyklu ICT služby pak dochází k jejímu neustálému zlepšování (Continual Service Improvement).
Klíčovým zaměřením služeb v oblasti ITSM konzultací je převod vrcholové strategie a business potřeb zákazníka do komplexní a konzistentní vize budoucího řešení a návrh způsobu, formy a jednotlivých implementačních činností souvisejících s návrhem řešení, vedoucích k naplnění vrcholových cílů organizace a její vize.
Další vybrané činnosti v oblasti ITSM konzultací: